evoMAG

Pentru cei mai putini cunoscatori, evoMAG este un magazin online, de pe care poti cumpara diferite gadgeturi, nu dau link pentru ca evoMAG nu a platit acest articol.

Despre ei, evoMAG, am auzit fel si fel de pareri: ca ar fi neseriosi, ca service-ul ar lasa de dorit, ca vanzatorii au o atitudine nepotrivita sau alte intamplari bizare.

Un lucru il stiu sigur, evoMAG, din ceea ce am vazut pe site-ul lor preturile sunt mult mai mici fata de alte magazine online si care au in vedere doar vanzarea de gadgeturi. Nu ca alte magazine care vand gageturi dar printre altele mai vand si masini de spalat, aparate de aer conditionat sau carti. Nu am comandat inca nimic de la ei, dar am avut intentia de cateva ori sa comand, nu am comandat pentru ca pana la urma am gasit produsele respective la magazinele din Constanta cam la acelasi pret.

Dar, pentru ca peste ceva timp vreau sa imi cumpar o tableta, nu stiu inca sigur care anume,  am trei tablete preferate: Acer Iconia Tab W500 (cu windows 7), iPAD2  sau Galaxy TAB 10.1 (cu Android 3.0). Cred ca ma voi opri la Acer Iconia Tab W500 pentru ca asta cred ca am eu nevoie.

Vreau sa stiu parerea voastra despre evoMag si daca ati avut probleme cu ei. Nu accept pareri „Sunt super tari”, nu vreau sa stiu exact de ce sunt superi tari.

69 Comentarii

  • Am comandat de la ei, am colaborat cu ei, am fost foarte multumit iar Mihai, proprietarul evoMag, este foarte sociabil si dispus sa raspunda la orice intrebare. In opinia mea sunt foarte seriosi in ceea ce fac, lucru care se vede in cifra de afaceri.

    Momentan nu am ajuns la service, si chiar daca ar fi, nu ei sunt vinovati deoarece sunt reselleri.

    Răspunde
  • Salut, Poti incerca produsele comercializate de noi si le poti returna in 10 zile daca nu iti plac dar sunt curios sincer unde ai citi ca am fi neseriosi, ca avem service care lasa de dorit sau ca avem vanzatori cu atitudine nepotrivita. Sincer, personal sunt implicat in toate nivelele de administrare si raspund oricarui feedback de orice fel deci consider ca cunosc fiecare parere scrisa sau comunicata in vreun fel. Suntem activi pe piata din 2005 si feedback-ul este positiv pe toata linia deci nu ezita te rog sa imi comunici pe [email protected] anumite pareri negative gasite.
    Cat despre noi, testeaza-ne, nu ai nimic de pierdut, iti returnam contravaloarea produselor in 24 ore daca ceva nu iti place la noi, garantez! 🙂

    Multumesc.
    Patrascu Mihai

    Răspunde
  • @Patrascu Mihai: uite aici http://www.compari.ro/stores/evomag-ro-s19142/pareri.html oricum nu cred orice.

    Răspunde
  • Este dreptul tau sa crezi orice doresti, iti respectam parerea. Ceea ce trebuie observat este faptul ca la fiecare remarca mai putin pozitiva, exista un raspuns. Intotdeauna dam raspuns. Daca s-a gresit, ne recunoastem greseala, daca nu, raspundem la problema!

    Este un punct de vedere!

    Răspunde
  • @Patrascu Mihai: stai, poate nu ai inteles, nu am zis ca cred parerea celor care au zis acolo tot felul de chestii de aceea am si zis ca nu cred orice. Pentru ca stiu cum sta treaba cu anumite persoane care lasa asemenea comentarii, de cele mai multe ori provin de la magazine concurente. Eu stiu cum e cu scuza la voi, am avut o data o problema cu un concurs, v-ati cerut scuze exact cand a trebuit si totul a fost ok.
    Daca iti mai aduci aminte, cred ca cu tine am discutat, despre achizitionarea unui telefon de la voi nokia C6-01, mi-ati facut o oferta destul de buna. Doar ca l-am gasit in Constanta pana la urma putin mai scump decat pretul dat de voi dar nu trebuia sa imi asum nici o responsabilitate acesta este motivul pentru care am preferat sa dau putin mai mult, stiu ce inseamna sa ai o responabilitate.
    Dar, am apreciat foarte mult gestul si timpul acordat mie in acele momente. Nu am criticat evoMag, doar am mai cerut pareri.

    Răspunde
  • @Patrascu Mihai:
    PS: Acum nu o sa va pun sa platiti publicitate: http://goo.gl/eZmT7

    Răspunde
  • si io am tot cautat dupa un W500 la magazinele de la mine din oras…dar degeaba
    acum 2 zile l am comandat de la evomag, ieri au predat pachetul la curier si azi a ajuns.

    Răspunde
  • @claudiu: Poate revii cu cateva detalii despre produs, daca esti multumit de el, prima impresie etc.

    Răspunde
  • am instalat windows 8
    e fantastic
    e cea mai buna tableta pe windows 7, raportat la pret
    gasesti cam tot ce vrei despre tablete pe forumul de la tabletpcreview.
    P.S. are docking station inclus si transprtul a fost gratuit.

    Răspunde
  • @claudiu: sa o stapanesti sanatos, Acer Iconia Tab W500 e cea mai buna alegere pana la urma nu?

    Răspunde
  • De fapt evomag are modelul W501,cu differente nesemnificative fata de W500.
    In Romania, mai este MSI wind 110w, care are cu 2GB ram in plus fata de w500, in rest are aceleasi componente, dar costa 3700 ron, nu cred ca merita.
    Restu tabletelor au processor Intel Atom, care abia face fata windowsului, ce sa mai zici de aplicatii…
    Samsung series 7 slate, va fii lansata pe 2 oct, daca vrei mai multa performanta.

    Răspunde
  • Salut.
    In legatura cu Evomag vreau sa va povestesc intamplarea mea cu service-ul lor. In urma cu 3 ani am cumparat o placa video in valoare de 500lei cu 24luni garantie. Dupa fix 22luni placa video a cedat si am apelat la garantie. Din fericire pentru mine cei din service nu au mai putut repara placa mea iar raspunsul celor de la Evomag a fost urmatorul: „Din pacate placa dvs nu mai poate fii reparata dar … va putem restitui suma de 500lei sau va puteti alege din oferta noastra actuala o alta placa video de valoare asemanatoare”.
    Deci nota 10 pentru Evomag, este un magazin serios.

    Răspunde
  • @Andrei: Foarte tare, nu prea intalnesti asa ceva. De cele mai multe ori la garantie se cauta nod in papura, ca nu a fost folosit produsul in coditii corespunzatoare sau ca ai facut tu ceva intentionat.

    Răspunde
  • Scriind articolul asta pentru evomag ti-ai scos banii de tableta? 🙂

    Răspunde
  • @mircea s.: nu am luat nici un ban, @Patrascu Mihai poate sa confirme, si nu cred ca e un articol care merita platit, in fine.

    Răspunde
  • vreau sa cumpar publicitate pe siteul tau

    Răspunde
  • @Babydolls online: gasesti datele mele de contact pe pagina de contact aici: http://pustiul.ro/contact

    Răspunde
  • pt cei care vor citi diferite opinii despre evomag va spun povestea mea ,vroiam sa imi cumpar un calculator facut din componente ,destul de scump cam 4000 ron(doar unitatea),ma uit pe diferite site-uri ,fac calcule si calcule ,si ajung la concluzia ca la evomag este mai ieftin,ca sa intind si mai mult sfoara trimit si un email si cer o reducere pt ca calculatorul facut pe bucati ,prompt am primit raspunsul ca mi se acorda si un discount de 2% si ca asamblarea componentelor este gratuita(in alte locuri ca emag de ex nu mi sa acordat nici o reducere iar raspunsul lam primit dupa 2 zile si mai trebuia sa si platesc asamblarea)la ridicarea comezi mi sa parut ok toate cutiile de unitate pana la ram erau toate impachetate cu scoci frumos ,factura pregatita ,cu garantie ,am semnat am luat totul in brate leam bagat in masina si gata ,in 2 min am plecat de la magazin,ajung acasa sa vad ce am luat pt ca la magazin nu am verificat ,si am ramas surprins placut de cum au asamblat calc,toate firele de la sursa erau bagate prin peretele dublu al carcasei ,nici un fir nu era afara ,totul era ascuns ,nici o amprenta pe calc,totul funcitona ok ,se vedea ca sa facut si proba la calc pt a se vedea cum functioneaza si chiar mia placut.in concluzi recomand sunt f ok in comparatie cu alte magazine si ca sa va spun de economie am iesit cu 200 ron mai ieftin(chiar de la emag care se zice ca are cele mai mici preturi)recomand cu incredere emag

    Răspunde
  • Cezar Toader

    Este foarte trist felul in care Dl Mihail, director al Evomag intelege sa isi respecte clientii.
    Acum mai bine de 1 an am trimis spre garantie unul din cele 2 monitoare Philips pe care au aparut pete negre mari de dimensiunea 5-6 cm. Garantia a fost refuzata pe motiv ca ar fi fost lovite. Mentionez ca ercranul era intact si nu prezenta nici un fel de urme de lovituri (pe forumuri am gasit ca samsung si philips ar fi avut astfel de probleme cu unele loturi de ecrane.

    Avand in vedere refuzul de a ne repara/inlocui produsele aflate in garantie am facut plangere in instanta. Dupa cateva termene am primit un telefon de la Dl Mihail prin care ne ruga sa renuntam la acest proces promitand ca va rezolva el aceasta problema.

    Dupa cateva luni Evomag nu numai ca nu a rezolvat la aceasta problema dar a mai si continuat procesul cerand cheltuieli de judecata de cca 1180 ron.

    Deci pe langa cele 2 monitoare defectate in mai putin de 1 an, mai trebuie sa platesc inca pe atat valoarea lor.

    Luati aminte ca a primi garantie nu e totuna cu a beneficia de garantie.

    fostul client Evomag

    Cezar Toader

    Răspunde
  • Bucur Adrian

    e multumit cu banii tai, ar fi si mai multumit de ti-ai inchide pliscu te asigur.

    Răspunde
  • Bucur Adrian

    @daniel se vede de la o posta ca nu ai luat de la ei, nu lasa deloc la pret

    Răspunde
  • @Bucur Adrian: Aici te contrazic, eu am vorbit cu cei de la evomag in momentul in care am avut sa imi cumpar un telefon si au fost deschisi sa imi faca o reducere .

    Răspunde
  • La Evomag , clientul nu are niciodata dreptate , am dat precomanda de iphone 5 , pretul de comanda 3299 lei , m-au amanat timp de o luna jumate ca vine ca vine… a venit pe data de 2 noiembrie STUPOATE PRETUL A CRESCUT LA 3999 , mare atentie la acesti escroci de la evomag !!!

    Răspunde
  • Buna ziua,
    V-a cerut cineva mai mult decat pretul din comanda dvoastra?

    Răspunde
  • @Mihai Patrascu: eu m-am convins cu evoMag. Da, sunteti tari, sunteti deschisi si va pot recomanda cu placere. Firma la care v-am recomandat ultima data au fost foarte multumiti. Felicitari!

    Răspunde
  • Si noi suntem convinsi sa nu mai colaboram niciodata cu Evomaglitorii.
    Acest mihai patrascu este un om fara caracter care crede ca poate „prosti” din vorbe pe oricne, cu mine i-a mers (din nefericire pentru mine), poate raman eu ultimul pacalit totusi.

    Răspunde
  • Alexandru Para

    Am comandat de multe ori componente IT de la evomag, iar cele care nu au functionat in parametri optimi au fost trimise inapoi si inlocuite imediat fara sa mai astept repararea lor. Transportul a fost suportat de catre ei. Daca ar acorda mai multa atentie in comunicarea cu clientii ar fi totul ok. Multumesc evomag. RECOMAND

    Răspunde
  • Deci e clar, nu sant foarte de incredere mai ales in cea ce priveste partea de garantii ! Bine ca nu am comandat de la ei ! Concluzie trasa nu numai citind postarile de aici. Se pare ca nu se vrea sub nici o forma acorda respectul cuvenit celui ce da banii ! Tipic. Deci ramane sa comandam de la unicul care mai este atent si la acest aspect, nu precizez cine cred ca se stie !

    Răspunde
  • Salut Florin,

    Sincer nu stiu ce ai citit tu din aceste comentarii sau alte informatii de pe alte bloguri. Din cele citite aici, ca persoana fizica trag concluzia clara ca suntem un magazin online de incredere, care aprecieaza clientul si mai ales, un magazin care COMUNICA. Am citit eu altceva decat tine?

    Nu ezita sa ne contactezi oricand si recomand recitirea tuturor comentariilor, s-ar putea concluzia sa fie alta, intelesul cuvintelor sa fie altul 🙂

    Multumesc.

    Mihai Patrascu
    CEO evoMAG

    Răspunde
  • Am vazut ca sunt comentarii pro si contra, de aceea prefer sa relatez cat mai obiectiv cum a decurs relatia mea cu Evomag. Am cumparat un router 3 g la un pret bun cam -10% fata de preturile mici de pe shopmania.ro. Routerul mergea ok pe 3g dar deloc pe wan. Am chemat prietenii mai experimentati in setari, am sunat la providerul de net,dar tot nu mergea pe wan(routerul permite si 3g si wan) . In limita celor 5zile de la cumparare am scris la evomag ca vreau sa l returnez si mi au raspuns f rapid in cam 1 ora ca pot sa l restitui daca produsul si ambalajul sunt ok. L am dus la sediu ,dar ma cam pregateam sa ma cert pt a mi l accepta la restituire pt ca ma eram aproape sigur ca vor da vina pe provider sau pe mine ca nu am stiut sa l configurez. Cu toate astea dra de la retur, care mi s a parut din start cam genul de functionar care are pe limba cuvintele „nu se poate ” dupa ce a verificat pachetul m a intrebat daca vreau banii sau daca doresc sa cumpar altceva in contul produsului. Recunosc m a surprins si desi vroiam alt router tot de la ei, am zis ca vreau banii urmand sa studiez atent tipul urmatorului ruter. Mi a completat fact de retur si am ridicat imediat banii de la parterul sediului. Recunosc am ramas placut impresionat.

    Răspunde
  • nea mihai (fara majuscule, si nea ca nu e domn) nu te mai lauda singur pe blogurile oamenilor. Stim amandoi ce faci defapt si cum alegi sa tratezi clientii. Vorbe goale si laude gratuite oricine isi poate da.

    Răspunde
  • Draga, Cezar Toader daca ai o problema personala cu Patrascu Mihai te rog rezolva aceasta problema direct cu el si nu te tine dupa el, unde comenteaza el si tu repede. Eu mi-am facut o parere despre evoMag, am recomandat evoMag. Da e posibil ca undele intamplari sa fie adevarate dar se intampla si la case mai mari, vezi eMag, Altex si ei au clienti nemultimiti sau frustrati indiferent de ce ar face Patrascu Mihai tot vor aparea oameni ca tine ce nu vor fi multumiti.

    Răspunde
  • Draga Pustiu, ai ridicat o dezbatere, sper ca nu a fost publicitate mascata pentru evomag.

    Eu nu am nimic personal cu acest individ, nici nu l-as recunoaste pe strada si nici nu imi doresc sa il cunosc. Eu sunt doar unul dintre pacalitii lui, asa cum ti-am spus si in mail, eu sunt patit si pot dovedi cu documente asta. Cea ce fac eu este sa trag un semnal de alarma si atat. Evident ca numarul celor nemultumiti este mai mic decat al celor multumiti, dar asta nu inseamna ca lucrurile nu se vor agrava.

    Iti doresc succes si sanatate,

    Răspunde
  • @Cezar Toader: Eu nu am luat nici un ban de la evomag si nici nu am primit ceva ce sa ma determine sa scriu de bine. Nu stiu daca ai citit si alte articole dar in momentul in care o firma nu imi place scriu de rau, am ceva articole la activ.
    http://pustiul.ro/cristi-micro-srl-total-gsm
    http://pustiul.ro/cel-ro-mai-prost-profita-de-lansarea-samsung-galaxy-s3-mini
    http://pustiul.ro/pizza-sabroso-nu-mai-este-buna
    etc.

    Am recomandat evoMag, oamenii au fost multumiti de ei, daca tu ai avut parte de o experienta neplacuta cu ei si nu s-a gasit o solutie la problema ta, nu stiu ce sa zic. Crezi ca Emag nu are clienti nemultumiti? Ba da, cauta pe internet sa vezi cati sunt. Dar eu la Emag nu am vazut pe cineva oficial sa vina pe bloguri, forumuri sa intre in discutii cu oamenii.

    Eu la cine am recomandat evoMag au fost foarte multumiti, ultima data chiar am fost sunat de cel caruia i-am recomandat sa imi multumeasca pentru ca se ivise o problema din cauza curierului si a celui ce trebuia sa faca receptia iar comanda respectiva trebuia sa ajunga pana intr-o anumita ora in locatia respectiva din Bucuresti. Cu toate ca nu era vina lor, cei de la evoMag s-au dus au luat ei coletele de la curier si le-au livrat ei personal si la timp.

    Nu zic, poate erau alti oameni cand ti s-a intamplat tie aceasta problema, poate ca erau la inceput, aveau alta viziune. Dar eu i-am testat si sunt multumit de ei si nu trebuie sa fiu platit ca sa spun aceste lucruri, cine merita apreciat va fi apreciat cine nu putem scrie si de rau fara nici o frica.

    Răspunde
  • Cum o cheamă pe tipa care face receptia la Service Evomag?

    Răspunde
  • Din cate vad sunt multe pareri pro si contra. Experienta mea e urmatoarea: am comandat online un laptop Lenovo, printre cele mai ieftine (1450 lei), pentru sotia mea. Mi-a ajuns, l-am desfacut, urme pe display, partitii facute, display-ul se ridica usor, toate semnele indicau faptul ca a fost expus si folosit putin. Dar avand in vedere ca sunt din Bistrita, pentru mine merge, nu? Stiu ca marfa expusa ajunge sa fie vanduta ultima totdeauna, de aceea in comenzile online se introduc aceste produse. Parerea mea ca sunt la fel toti : emag, cel si evomag. De la emag am mai cumparat electrocasnice, dar nu am avut probleme mari, iar de la cel am luat tot un lenovo cu procesor i5, insa in aceleasi conditii : displayul se deschide foarte usor, cauciucul care amortizeaza inchiderea displayului putin ciupit si urma de uzura pe suruburile carcasei. Dar dupa ce am testat la sange capacitatile laptopului, am decis ca nu are rost sa mai pierd o saptamana cu mailuri si drumuri pe la curierat. Oricum toate aceste magazine online mi-au lasat un gust amar.
    Si inca ceva : dupa achizitia de pe evomag, am lasat un comentariu pentru laptopul achizionat, in care spuneam ca este bun pentru banii care ii dai, dar sfatuiam sa il achizitioneze din showroom, sa nu pateasca ce am patit eu. Credeti ca a mai aparut comentariul meu? Probabil daca ii „tucam” un pic in dos aparea.

    Răspunde
  • Salut Sergiu,
    Noi (evoMAG) te incurajam ca in astfel de situatii sa returnezi produsul. In astfel de cazuri (destul de rare datorita verificarilor pe care le facem) toate costurile sunt suportate de noi.
    Suntem intotdeauna deschisi sa rezolvam orice situatie ce nu este normala, important este sa ne comunici!

    Iti multumim si nu ezita sa ne contactezi.

    Mihai Patrascu
    CEO evoMAG

    Răspunde
  • Cezar Toader

    Salut Mihai Patrascu, ceo al evomag. Esti un mincinos notoriu si o persoana dispusa mai degraba sa insele decat sa rezolve o situatie, cred ca ar trebui sa iti fie rusine de tine si modul in care ai ales sa faci afaceri. Eu personal nu voi mai comanda niciodata de la tine sau firma ta. Deasemeni incurajez pe oricine sa caste bine ochii cand cumpara de la evomag.

    Iti doresc cea ce meriti.

    Răspunde
  • Relu- a 2 a opinie

    @Relu: Revin , dar de data aceasta cu un review negativ. Am cumparat un robot de bucatarie. Evident produsul era destinat sotiei, si a constituit un cadou de aniversare. Cum l am comandat cu cateva zile inainte de aniversare, iar livrarea a fost extrem de prompta ( la nici 20 de ore de la lansarea comenzii-intr o vineri, dar cred ca aceasta rapiditate a fost premeditata) m am trezit ca trebuie sa mai astept 3 zile pana sa l inaugurez . Din pacate nici sotia nu a fost foarte interesata sa l puna la treaba asa ca au trecut exact 11 zile lucratoare pina sa mi dau seama ca robotul nu functiona ( de fapt invartea ceva , dar numai in aer nu si in bolul de amestecat). Am scris la evomag si am primit mail ca au expirat cele 10 zile de retur care sunt obligatorii, asa ca nu mi l accepta la retur si sa ma adresez la service ( Mail transmis de Bogdan Tomescu director service evomag). Asa ca m am lamurit, probabil au f multi clienti si prefera sa se ascunda ca a trecut 1 zi peste termenul legal. Sigur regret ca nu am luat de la emag care aveau ac produs cu 5% mai scump dar au drept de retur 30 de zile si eventual si extragarantie.

    Răspunde
  • Catalin Fetita

    EVOMAG – nu respecta termenii de garantie
    EvoMAG – un magazin care nu-si repecta conditiile de garantie,

    Pentru a evita ca alti clienti sa pateasca la fel ca mine.

    iata, pe scurt, faptele:

    – pe 15.07 am reclamat ca tableta ipad cumparata de la Evomag si aflata in garantie nu mai raspunde la comenzi pe o anumita parte a display-ului – si am lasat-o la service Evomag; am primit un proces verbal.
    – pe 23.07 am primit de la evomag un sms ca tableta e reparata.
    – am venit la evomag sa ridic produsul si am constatat ca defectul reclamat de mine nu e reparat.
    – dupa inca doua zile primesc e-mai de la dl Tomescu (sef service Evomag) niste poze facute, sustine dansul, pe data de 15.07.2013.”la putin timp dupa predarea initiala a tabletei” in care suntine el tableta este lovita si de aceea imi pierd garantia.
    Mentionez ca la predarea tabletei, in procesul verbal nu apare asa ceva. Nici chiar pe pe 23.07 nu mi-au semnalat aceste lovituri.
    Trecand peste faptul ca time stamp-ul cu data precum si metadata cu data din properties-ul pozelor poate fi usor editata, faptul ca dupa 10 zile mi se aduce la cunostinta despre niste lovituri, nu mi se pare altceva decat o incercare de a gasi un pretext de a nu respecta conditiile de garantie, intr-un mod in care ma ingrozeste: ca sa nu
    repare tableta cei de la Evomag au lovit-o in colturi apoi au semnalat lovituri dupa 10 zile de la predare.

    Daca considerati de interes pot pune la dispozitie procesul verbal, precum si toata corespondenta cu Evomag care este pe alocuri hazlie.

    Din punctul meu de vedere acest operator pe piata IT a incetat sa mai existe.

    Răspunde
  • Buna ziua Dnule Catalin,

    Va respectam orice decizie si actiune pe care o faceti dar asta nu acopera faptul ca dvoastra in 2 ani de folosire a produsului, ati lovit acel produs, lucru pe care nu doriti sa vi-l asumati!

    Va multumesc.

    Mihai Patrascu
    CEO evoMAG

    Răspunde
  • Catalin Fetita

    Domnule Patrascu (eu stiu ca nu se foloseste in mod corect formularea „domnule” urmat de prenume, dar … ma rog sa nu ne formalizam)

    eu am predat in service-ul dvs. „profesional” o tableta intacta.
    asa scrie si in procesul verbal
    dupa 10 zile aflu ca ea e lovita
    e cam hilar, nu credeti ?

    pentru cei interesati converastia noastra pe e-mail poate fi citita de exemplu aici (dar si pe alte forumuri)

    http://forum.computergames.ro/131-valea-plingerii/966388-evomag-nu-respecta-termenii-de-garantie.html

    Urmeaza caile legale.

    Catalin Fetita

    Răspunde
  • Catalin Fetita

    si o curiozitate
    de ce ati sters comentarile de pe pagina de facebook dupa ce un angajat apucase sa-mi raspunda ?

    nu, nu va obositi sa rasoundeti, intrebarea era pur retorica, iar cazul acesta cu comentarii sterse de evomag nu este singular.

    Acelasi
    Catalin Fetita

    Răspunde
  • Răspunde
  • Răspunde
  • Gabriel Preda

    Buna ziua!
    Tin sa precizez ca problema domnului Catalin Tetita a fost rezolvata si asta pe cheltuiala noastra, in ciuda faptului ca nu a avut dreptate si nu vrea sa recunoasca. As aprecia daca domnul Fetita ar confirma acest lucru. Nu de alta dar, e bine sa fim corecti pana la capat. Oricum, important e ca problema a fost rezolvata.

    Răspunde
  • Gabriel Preda

    Buna ziua!

    Pentru cititorii blogului dumneavoastra si, in special, pentru cei care parcurg cu privirea aceste comentarii, este important de stiut ca actiunea in instanta a domnului Cezar Toader nu a avut efectul asteptat de dansul. Domnul Toader a pierdut procesul si a platit si cheltuielile de judecata. Si asta din simplul motiv ca nu a avut dreptate si nicidecum ca ar fi fost inselat sau pacalit sau ca i s-a refuzat dreptul de a beneficia de garantie.
    Multumesc!

    Răspunde
  • Evomag prin reprezentantii sai continua sa minta. La cele 5 monitoare Philips au aparut cercuri negre in diverse locuri pe ecran. Evimag a refuzat dupa nici 1 an din cei 2 de garantie sa rezolve problema. Tot ce puteam face a fost o actiune in instanta. Dl. Mihai Patrascu patronul Evomag ma sunat personal pentru a rezolva amiabil. Am fost de acord sa nu mai continui procesul si sa ma bazez ca ne vor inlocui produsele defecte. Daca dai in judecata pe cineva si nu te prezinti cu dovezi, martori, expertize pierzi procesul 100%. In discutia telefonica cazusem de acord sa renuntam la proces amandoiEu am fost suficient de naiv sa cred ca si Mihai patrascu va face acelasi lucru. Am fost de doia ori pagubit, si fara inlocuirea celor 2 monitoare in garantie si cu plata cheltuielilor de judecata. Multumesc Evomag pentru lectia invatata.

    Răspunde
  • Pustiu daca poti sa imi corectrezi te rog greselile, am scris in graba de pe telefon, nu mai suport minciunile celor de la Evomag.

    Răspunde
  • @Cezar, @Gabriel Preda ca sa nu o tot lungim si sa tot revenim asupra acestei discutii nu mai bine imi trimiteti pe email variantele voastre exact din perspectiva fiecaruia sa inteleg exact cum stau treburile si eventual sa le public ca utilizatorii sa traga o concluzie? Ce spuneti?!

    Imi puteti trimite si dovezi, poze, documente ce doriti!

    @Gabriel Preda iti voi trimite si eu ceva pe email, sper ca adresa folosita sa fie ok.

    Adresa de email se afla la contact!

    Răspunde
  • Sa stiti ca eu am avut odata o problema cu un telefon:Mi-am luat un Lg G2 Mini ca sa vad cat de performant este si fiindca atunci cand l-am luat a fost jumatate din lg g2.Am fost foarte multumit de produs si cu cata grija mi-a fost trimis acasa.Dupa patru zile mi-am primit verzisorii de la munca asa ca m-am gandit sa-l returnez pe mini si sa-l iau pe cel mare.Din nou am fost condus pas cu pas si totul a fost bine:l-am returnat pe mini fara ca cei de la retur sa puna vreo intrebare de ce si am platit eu diferenta.Dupa 2 zile de folosit g2 se duce bateria asa ca ma duc la cutie sa iau acumulatorul,il iau dar nu intra in priza ,de ce PENTRU CA ERA PENTRU CHINA NU EUROPA.Ma duc din nou la retur „colega” de acolo ma ajuta din nou si cand ajung jos sa dau foile pentru noul adaptor cel de la caserie imi face o moaca de parca era problema luisa ma serveasca pe mine si desigur dupa ce imi aduce acumulatorul il tranteste pe masa…eu ii zic sa aduca alt acumulator fiindca eu nu platesca daca ala s-a stricat din cauza lui.Asa ca se duce sa ia unul nou il pune jos de data asta cum trebuie iar eu ii platesc.Imediat ce eu ii platesc banii(mai erau 5 min pana la inchidere)el pleaca de la caserie se imbraca cu niste haine normale si iese pe usa(mi-a dat toate documentele necesare).
    Deci din partea mea acel om nu are ce cauta la caserie fiindca doar din cauza lui evomag pierde clienti.Spun asta fiindca a doua zi am vrut sa imi iau si o folie protectoare de la iei(dar colegu avea treaba si a trebuit sa plece mai devreme cu 5 min)si m-am dus la alta caserie unde era altu.Acolo chiar am fost tratat ca un client.
    Deci evomag este un magazin foarte bun il recomand dar daca este sa patiti cum am patit si eu reclamati-l pe cel care lucreaza acolo si face ca evomag sa piarda clienti.

    Răspunde
  • stanescu razvan

    Salut!
    Vreau si eu sa achizitionez un lg g2 si un laptop. M-am inclinat spre evomag pentru pret si pentru ca mi-e in apropiere. Dar, din ce citesc pe aici si pe alte site-uri cred ca ma las pagubas. Ce ma face sa gandesc asa este faptul ca D-nul Patrascu vad ca raspunde la toate cu exceptia acuzelor lui Cezar. Acest lucruimi da de gandit

    Răspunde
  • stanescu razvan

    Si ma face sa ma indoiesc de curtoazia sa in legatura cu celelalte postari. Mai mult ma face sa ma indoiesc de onoarea sa.

    Răspunde
  • Buna ziua, ce se intampla in situatia in care un produs care se afla in garantie se strica si nu mai merge reparat, dar nici nu aveti posibilitatea sa-l inlocuiti ( nu se mai produce, nu e pe stoc la furnizor etc ) ?

    Răspunde
  • @Adi: Salut!
    In mod normal, potrivit legii ar trebui sa primesti banii inapoi sau alt produs de la acelasi producator, urmatorul model din gama respectiva, fara a se achita diferenta de pret.

    Răspunde
  • Multumesc pt raspuns. Am intrebat pentru ca am cumparat o placa video de la emag careia ulterior i s-a stricat coolerul si m-au intrebat daca vreau stornare sau alt produs, vroiam sa stiu daca si aici e la fel

    Răspunde
  • doar reviewurile pozitive sunt postate pe site ul evomag
    am cumparat un SSD Crucial BX100 Series, 250GB, SATA III 600 pe care l-am schimbat cu samnsung……am postat la ei pe site un review negativ pe care nu l-au aprobat

    Răspunde
  • Salut,am achizitionat un telefon htc desire626 de la evomag la aproximativ doua saptamani am inceput sa am probleme cu el,a fost trimis de 3 ori in service evomag si de tot atatea ori a venit cu aceasi problema,ma sfidat efectiv prin superficialitatea cu care au incercat sa rezolve problema de semnal prin desprafuire,resoftwer lucruri inutile.Service ul din baia mare este un mare sarlatan,rugamintea mea este ca problema mea sa fie rezolvata,am trimis un mail celor de la tehnic si celor de la reclamatii.precizez ca de trei luni am achizitionat acest telefon si o luna si jumatate a stat in service.

    Răspunde
  • Problema a fost rezolvata,multumesc celor de la evomag pentru profesionalism..

    Răspunde
  • Kailani bogdan

    Salut. Am comandat de la evomag de un sistem asus rog g20aj la 3799 ron eu avand un buget de 4000 si negasind un sistem desktop asus sub 4500 ron. A f incredibil sa gasesc un pret atat de bun avand in vedere ca toate mag online il au chiar si la 5300 ron. Mi a venit sigilat cu toate in regula. Nu inteleg care e schepsisul? Cum se poate sa fie o dif atat de mare de pret? Poate stiti mai bine. Ms.

    Răspunde
  • Kailani bogdan

    As mai vrea sa stiu daca au deschis sistemul si si a bagat romanul nestiinta inlociund piese de capul lui ca in 90% din cazuri sau cum a venit sistemul de la asus asa l au vandut! Multumesc!

    Răspunde
  • Grigorie Andrei

    evg40126849s AWB-UL meu. Deci sa incepem RENUNTATI LA CARGUS sunt neseriosi astept o zi intreaga pana la 19:00 sa vina iar ei in awb mint cu neseriozitate ca au trimis mesaj si nu am fost gasit acas. Acum dupa „prima” incercare de a ma gasi acas domni doresc sa imi returneze produsul inapoi va rog comunicati cu dansi sa pastreze produsul o sa ma duc personal sa il ridic

    Răspunde
  • Sunt foarte mulțumită de evomag.Am comandat un telefon de la ei pe 8 martie si pe 9 martie m-au sunat cei de la Cargus ca am un colet de la evomag..Felicitări, pentru mine sunt cei mai buni!!❤

    Răspunde
  • Salut ! sunt din mureș. Am cumpărat de la ei un dvd rw bulk, un procesor G3258 și o placă de bază resigilat GIGABYTE B85-HD3 , in data de 21.01.2016. am intrebat de placa daca este buna mi sa zis ca da este buna, doar ca nu are sigiliu. Am zis nu are nimic o cumpar dar sa mearga. Am constat ca dvd rw nu avea suruburi, am zis nu este problema sa zicem. Dar mai tarziu sa vad si pinii rupti 3 la numar, fiecare in diferite parti . A durat cam trei zile sa vorbesc cu ei , si sa pot trimite in service. Am trimis in service a stat 2 saptamani. Si a fost trimis inapoi la mine sa imi zica nu se poate repara ca pinii ruptii din socket , numai este valabil garantia. De doua ori a fost trimis .Sunt poze facute cu socket ul se vad clar cum sunt ruptii. Dupa ce am primit placa ma m dus in service autorizat si mi a constat ca nu a mers deloc placa de la bun inceput. Socketul nu are curent si nici chipset ul. Am trimis email si la Directorul de la evomag , am cerut sa fiu contactat prin telefon. Doar prin email s a putut vorbit ma luat cu povesti aproape 3 saptamani . Acum este tinut ca bibelou sau piesa de muzeu. Parerea mea este ca placa nu a functionat deloc si a fost pasat sa se scape de placa mai repede . Toata asta a durat doua luni .Multumesc frumos dar niciodata NU mai cumpar de la aceasta firma evomag. Acum intreb si eu cum ati proceda in cazul meu ? sau doar cu cei din ardeal se face asa.

    Răspunde
  • Salut , am cumparat in rate de la Tonis din Constanta un telefon mobil HTC One M 9 . Acesta era ultimul model la vremea aceea , mai precis in 2015 . La un moment dat ma trezesc cu agenda goala , intr-o dimineata . Ma duc cu el la Tonis , acestia in trimit in service la Evomag de unde il luasera sa mi-l dea mie in rate . Vine telefonul , il ridic . La 2 luni nu imi mai mergea camera la el , si imi amesteca numerele . ( Ex : Alex -Alexa , apareau amandoi in agenda ca avand ambii aceleasi numere de telefon . ) Ma duc cu el , il trimit in service dupa care il ridic . Dupa o perioada nu prea mare fenomenul insista , amesteca din nou numerele cum am explicat mai sus . La persoanele cu primele 3 litere identice le da aceleasi numere de telefon . Din nou service si retur . Ieri , ma uit sa sun pe cineva , si ce credeti ? Exact , din nou agenda marita si persoanele cu primele 3 litere au aceleasi numere de telefon . Azi ma pregatesc sa-l duc din nou dar de data asta incerc sa le explic ca nu am ce face cu un telefon care ajunge la 3400 de lei , si dupa nici un an a fost de 3 ori in service fara data de azi . Ma intreb si eu , oare cate intrari ar trebui sa aiba un produs sa poata fi schimbat ??

    Răspunde
  • Pustiule , eu zic sa te lasi de EvoMag . Am cumparat de la noi din Ct un telefon HTC prin Tonis ,care la randul lor l-au achizitionat de la EvoMag , conform actelor . Nu vrei sa sti prin ce trec !! Telefonul nu are nici un an , l-am dus de 4 ori la reparat si azi ma pregatesc sa-l duc a cincea oara daca am timp . Lucreaza cu o firma de reparatii si service Regeneris parca , care sunt cei mai infecti oameni posibili . Nicaieri in lumea asta nu s-a pomenit un obiect dus de 5 ori la reparat , de 3 ori pt acelasi motiv , si , fiind in garantie sa nu-l schimbe . Azi , in urma cu 5 min am reusit sa aflu ca HTC are reprezentantza in Ro . Am sunat la ei , mi-a raspuns o pers foarte amabila , si , astept sa vad ce zice firma din Taiwan . Cel putin asa mi s-a spus ….daca or afla inginerii de acolo de tel meu , ramane de vazut , oricum , daca voi primi un raspuns pozitiv pt schimbarea lui voi reveni . Bafta tuturor !! Evitati EVOMAG !!

    Răspunde
  • piese luate in Decembrie, placa+procesor, februarie pe monitor apare no signal detected. o persoana care se pricepe la PC zice ca placa e de vina dar sa duc si procesorul pt singuranta. Buuun, pe data de 7 februarie las piesele la garantie si la mentiuni se trece pt placa de baza ” nu functioneaza”,pentru ca nu am stiut sa zic ” nu da semnal pe hdmi” ca deh nu sunt specialista .pe data de 17 sunt chemata la evomag sa ridic piesele. ajung acolo si mi se spune ca service-ul nu a gasit nici o problema la placa. intreb daca se poate testa la ei si mi se spune ca nu. sun persoana care imi spusese initial ca placa nu da semnal, imi spune sa ma intorc la ei ca sigur e defecta. ma intorc ii specific aluia ca nu da semnal pe HDMI…desi si prima oara practic tot aia i-am spus dar in termenii cuiva care nu se pricepe la PC. cand i-am dat la telefon tipului de la garantie, persoana respectiva, s-a schimbat problema testarii, care de fapt se putea face la ei, dar baiatul cu testele nu era in ziua aia acolo…ramane ca luni sa testeze si ei placa..luni evident mi se spune ca placa e defecta, dar ca a fost vina mea ca nu am zis exact ce are placa (?!?!). se intoarce placa in service, si pe data de 7 Martie (!) adica dupa o luna intreaga, ni se spune ca daca vrem banii sau alta placa…pt ca oricum TB sa iau procesorul inapoi, am ales alta placa. ok, dureaza 3-4 zile.. ieri, fiindca de Marti pana Marti numa 4 zile nu sunt, am sunat la ei. mi se spune aaa pai placa a venit demult, de pe 9 si ca s-a dat notificare..care notificare nu a ajuns la persoana pe numele caruia fusese facuta comanda…asa ca de abia ieri dupa o luna si o saptamana am reusit si eu sa imi recuperez amaratele alea de piese. am pierdut in aceasta luna si o saptamana 2500 de lei, pentru ca lucrez de acasa si fara pc …0 bani… sa nu mai zic ca atunci cand am sunat sa intreb cand vine totusi piesa, ca am nevoie de PC, donsoara de la telefon mi-a replicat ca de ce nu imi da patronul alt PC..sau un laptop…

    Răspunde
  • Sunt foarte neseriosi , am cumparat un produs de la resigilate si mi-a fost trimis defect , deci fara sa fi fost verificat , ceea ce nu mi se pare normal. Bataie de joc .

    Răspunde

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *