Cristi Micro SRL si Total GSM

Intamplare inceputa frumos de Total GSM si terminata urat la service-ul Cristi Micro SRL, o firma de reparatii GSM.

Acum un an am cumparam de la Total GSM un telefon, Nokia C3-01, foarte incantat ca l-am luat cu aproximativ 150 Lei sub pretul pietei fara sa ma gandesc ca pot avea probleme cu acest telefon si sa fie nevoie sa apelez la service.
Dupa aproximativ sase luni se strica touch-ul, ma duc la magazinul Total GSM de unde am luat telefonul, magazin situat  vis-a-vis de Tomis Mall, imi explica ca trebuie sa merg la service-ul Cristi Micro SRL ce se afla in spatele magazinului Total GSM, pe trada paralela.

Ajung la service, stau la coada de parca se dadea paine, ii arat telefonul si ii explic tipei ce statea pe un scaun ce vorbea cu un sictir maxim problema cu telefonul meu. Imi ia telefonul se uita pe toate partile la el si imi spune: „Stiti! Nu stiu stiu daca va fi reparat pe garantie pentru ca display-ul prezinta ceva urme. Lasati telefonul aici si in momentul in care vine seful te va suna sa iti spuna daca va fi reparat pe garantie.”. In speranta ca nu ma va suna peste spate zile, ca in povesti, sa imi spuna ca nu poate fi reparat pe garantie plec si astept telefonul de la seful.

Dupa aproape de doua ore, hai ca nu au durat sapte zile, ma suna seful de la Cristi Micro SRL. Va dati seama ce onoare pe mine sa ma sune seful de la Cristi Micro SRL si imi spune ca s-a gasit nu stiu ce lichid argintiu in telefon, atunci imi zic: „Am pus-o, sa vezi ca m-au prins astea ca fac trafic cu mercur.” Imi explica ca a facut poze si ca le-a trimis la Bucuresti la Nokia pentru a primi aprobarea de reparare si ca trebuie sa asteptam raspunsul lor. Dupa o ora ma suna iar sa imi spuna ca telefonul va fi reparat pe garantie si ca lichidul din interior s-a scurs de la touch, eu bucuros ca nu m-au prins ca fac trafic cu mercur. Imi spune ca pot sa ma merg a doua zi dupa-amiaza sa imi iau telefonul.

Imi iau telefonul, bucuros ca nu m-au prins cu trafic de mercur si ca l-au reparat pe garantie.
Folosesc telefonul sase luni si pac, aceeasi problema, se strica touch-ul. Dar fix dupa sase luni de parca touch-ul asta ar avea timer.

Reluam circuitul repararii telefonului, merg direct la service de aceasta data, dau peste aceeasi tipa ce statea pe un scaun si vorbea cu un sictir maxim dar nu inainte de a respecta coada de la paine. Imi ia telefonul, il analizeaza, si cu o replica de genul „Haaa! Te-am prins de aceasta data, uite o zgarietura aici!” Si imi arata o zgarietura mica si firava in coltul din stanga sus al touch-ului. Imi da iar aceeasi replica: „Nu stiu daca va fi reparat pe garantie sa vina seful sa il vada si te va suna.”
Bine, las telefonul plec, dupa cateva ore ma suna de la service. Eu deja extaz, stai sa vezi ca iar vorbesc cu seful cand colo sa vezi ca e tipa frustrata de statea pe scaun.
„Stiti telefonul dvs. nu poate fi reparat pe garantie, are zgarietura aia mica.”. Eu nervos, „Da stiu de ea, dar nu cred acesta este un motiv de a nu fi reparat telefonul pe garantie”. Si de aici a inceput totul, o intreb cat costa reparatia mi-a zis in jur de 120de lei fara a mi se oferi garantie ca ma tine mai mult de sase luni.

Ii spun frustratei ca vin sa imi iau telefonul si ca nu accept reparatia contra cost. Ajung sa imi iau telefonul si incep sa inteleg coada la paine ce era la service deobicei, toti aveau cam aceeasi problema ca si mine, telefoane cu touch defect, certuri ca ieri l-am reparat astazi nu mai merge si tot felul.

Imi vine randul imi iau telefonul, vad frustrata imi ia cerificatul de garantie si scrie mare pentru chiori „GARANTIE PIERDUTA”. Atunci intreb: „Asta pentru ce este, ca eu nu am pierdut nimic”.  Pentru ca nu am acceptat sa repar telefonul la ei mi-au anulat certificatul de garantie.

Eu intr-un final mi-am reparat telefonul pentru suma de 55 de lei in alta parte.

Acum pot sa spun ca voi ocololi cat mai mult Total GSM si ii voi sfatui si pe altii sa nu faca ce am facut eu. Acum inteleg de ce pretul face diferenta.

Cat despre Cristi Micro SRL s-a lasat cu o sesizare la ANPC (OPC)

 

15 Comentarii

  • Cred ca trebuie sa ne ferim de SRL-uri de genul George, Cristi, Mihai&Mihaela SRL…

    Răspunde
  • ne bucuram la lucruri ieftine si…cam asta patim cand luam de la magazinul din colt si nu de la brand…

    Răspunde
  • Sictirita aia o f**e patronul de aia are impresiile alea.

    Răspunde
  • @Costel: Sa stii ca imi place cum functioneaza garantia la display-urile TouchScreen de la voi:

    Atentie!!! Acest produs isi pierde garantia odata cu inlaturarea foliei de protectie!

    Răspunde
  • Da..chiar este o firma cu mari probleme..eu am luat de la Total GSM un smartphone Samsung Note II si are camera video montata stramb. Am mers la service sa vad cum pot rezolva problema si, dupa ce au recunoscut ca nu au apartura sa testeze telefonul, mi-au propus pt a douaz zi un test cu BOLOBOCUL!! Acum astept un raspuns de la OPC Constanta si daca nu este favorabil, am sa iau legatura cu ANPC si cu Samsung Romania!

    Răspunde
  • Buna. Si eu am o mare problema cu idiotii de la TOTAL GSM. Seara cumpar telefonul ajung acasa si am observat ca se bloca in toate aplicatiile. O anunta pe cea de la magazin si ii zic ca nu accept un telefon stricat si ea imi da replica ca trebuie lasat in service. Adica seara l am cumparat si a doua zis sa l las deja in service. Am refuzat chestia asta si m am dus la OPC. Cei de la OPC mi au zis sa l las in service. L am dus pana la urma dupa cateva zile ma suna ca l au reparat…surpriza in cursul aceleasi zile am observat ca avea aceleasi probleme. Iar il aduc in service si iar ma suna ca e gata. Am ajuns in magazin si cucoana de acolo imi tot baga foaia ca mi retrag plangerea de la Opc. I am zis sa aiba rabdare sa vad si eu daca functioneaza telefonul…am incercat sa fac o poza. Prima a iesit a doua a blocat tel…eroare din nou. Acum stau ca proasta si astept ca cei de la OPC chiar sa ma ajute cu ceva. Cica nu i poate obliga sa mi schimbe telefonul desi acesta a fost de doua ori in service si nu l au reparat. Tu cel care ai blogul acesta vreau sa ti zic ca o sa i dau in judecata. Daca te intereseaza sa vii si tu cand o sa deschid procesul sa ma anunti. Mafia de la OPC incepand pana la magazinele care vand marfa de pe vapor din China.

    Răspunde
  • @Ella: Nu ma deranjeaza, pot veni la proces daca este cazul. OPC-ul oricum, din cate am observat, sunt putin mana in mana cu ei. Eu cand le-am zis ca voi face plangere la OPC a fost ceva de genul „Asa si?! Nu mai putem noi de asta!”

    Răspunde
  • Eu zic sa va duceti! 🙂

    Răspunde
  • Buna. Revin. Dupa ce cu greu au acceptat sa-mi inlocuiasca telefonul, cand m-am dus sa il ridic…domnul director a inceput sa ma jigneasca. In acel moment am zis ca refuz sa-l mai iau si am cerut sim-ul meu. I-am zis ca-l dau in judecata si drept raspuns a ridicat mana sa ma loveasca si a inceput sa ma injure pe mine si pe cei cu care eram. Am depus plangere la Politie si o sa ma duc sa le intentez proces si o sa cer si daune morale pt ca e a nu stiu cata oara cand mi se face rau cand plec din magazin dupa atatea jigniri. Eram marti in stare de soc. Doamne pt banii mei uite unde se ajunge.

    Răspunde
  • @Ella: Am si eu o inregistrare telefonica in care sunt amenintat, l-am avertizat ca este inregistrat sa stie si s-a mai calmat.

    Răspunde
  • Dosarul cu plangerea e deja la Parchet. Avut noroc ca am avut martori. Stiam ca am mai fost jignita si cand am vazut ca insista blonda angajata la telefon sa fie prezent, ma asteptam ca asta urmarea. Am facut reclamatie la ANPC…luni cred ca o sa ma duc sa deschid procesul. Daca nu se rezolva aici o sa-l mut in alta parte. Cred c-o sa sun la televiziunile din Bucuresti.

    Răspunde
  • Wow, ce tupeu. Dar cine naiba e gorila asta tampa de patron? Ia sa-l facem celebru!

    Răspunde
  • flloricel stefan

    am si eu o problema fff mare cu un tel sony xperia z mi sa rupt mufa de ancarcare lam dus la un service de tel dupa bulevardul tomis mia schimat conectorul de ancarcare dar degeaba tel tot nu ancarca al bagam la ancarcat si miarata ca ancarca dar defapt el ami descarca bateria lam luat shi lam dus la alt service langa autogara cei de acolo miau spus ca a pus mufa cu polariatea inversa shi din aceasta cauza sa ars o piesa din el shi acel baiat mia recomandat o firma de reparatii tel cristi slim micro srl am fost cu tel la ei am aajuns la ei dupa ora 12 dupamiaza shi iam spus ce are tel mia zisok al lasati aici shi an cursul zili de astazi cel tarziu maine o sa va contactam si sa va aducem la cunostinta ce are tel am asteptat timp de o sapt shi nu am primit nici un tel nustiam cum sa iau legatura cu ei ca pe bonul de garantie nu a scris nimik numai numele an loc de xperi z mia trecut z1 shi an loc de imei mia trecut seria de la cartela sim an fine am cautat firma pe internet am luat nr de tel si iam sunat si ce credeti ca mia spus ca are tel displeiul este spart shi pini de la cartela sunt rupti deci toate la un loc mia facut tel praf am fost la opc cei de acolo miau spus sa mai astept sa se faca 15 zile de cand lam dus la service shi dupa aceia sa depun reclamatie am fost la ei la firma sa vad si eu cu ochi mei cesa antamplat defapt cu tel era desfacut bucatele si ai faceau si figuri ca sa ami asambleze tel si sa al iau asa si eu am zis ca nu iau nici un tel e vedem peste cateva zile a doua zi pe la ora 10 suna tel mia zis ca este patronul de la service shi mia zis sa ne antalnim si sa stam de vb sa ne antelegem cumva sa ami repare tel ori sa ami dea altul shi pana la urma nu am ajuns nicaieri dau vina uni pe alti shi eu acuma nush ce sa fac

    Răspunde
  • @flloricel stefan: flloricel stefan poti te rog sa ne dai numarul patronului? cred ca unii dintre noi am vrea sa-i spunem cateva multumiri daca ma intelegi. flloricel stefan imi pare rau pentru ceea ce ti se inapmla pe viitor iti recomand sa fii mai atent unde iti duci telefonul la service. Cristi Micro SRL ar trebui sa isi inchida pravalia

    Răspunde
  • Pingback

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *