Service Tiriac Auto Constanta

De jumătate de an conduc și am grijă de un Ford Focus. Ca orice mașina, periodic, mai are nevoie și de revizii, schimb plăcuțe frână, schimb anvelope sau jante, înlocuire consumabile sau mai are probleme ca urmare a drumurilor proaste din Romania sau a unor incidente neplăcute în trafic.

Când eram în căutarea mașinii, consideram că o mașina trebuie doar să te transporte din punctul A către punctul B. Între timp am ajuns la concluzia ca mașina trebuie sa te transporte și în siguranța până la destinație. Am fost pus de câteva ori în diferite situații în care frânele și anvelopele și-au făcut treaba foarte bine.
Când mi-am luat mașina, în octombrie 2013, am zis să fac revizia și să pun mașina la punct la reprezentanța Ford. Am ales Tiriac Auto Constanta unde am primit exact ceea ce aveam nevoie: consultanță și servicii de calitate. Mi-au explicat de ce trebuie să înlocuiesc anumite piese și dacă vreau sa le schimb în acel moment sau să le las pe altă dată, lucru care a fost foarte util pentru mine, mai ales ca nu am cunoștințe în domeniu; abia am învățat cum sa schimb un bec la far 😀

La Tiriac Auto mi-am schimbat inclusiv anvelopele pentru că este singurul service în care am căpătat încredere. Nu am încredere service-urile de cartier indiferent cât de bune par a fi, unde se repară orice mașina de la Dacia 1310 la Audi sau BMW.

18 Comentarii

  • Și câteva costuri de manoperă ne poți da? Singurul care m-a mulțumit până in prezent a fost Motors Pronto, dar mereu suntem în căutarea a ceva mai bun. Mulți km fără incidente!

    Răspunde
  • @Valentin: Costurile probabil variaza de la masina la masina, este si normal. Eu am fost multumit pana acum, preturi decente. In curand urmeaza sa schimb distributia si sa vedem atunci.

    Răspunde
  • utilizator ford/client tiriac auto

    imi pare rau ca nu pot sa dau like/share la postarea ta…..
    Am asteptat 3 luni un accept de plata de la asigurator, lucru de care s-a ocupat consilierul de la receptie service, a trebuit sa revin eu de cateva ori sa intreb ce se intampla cu programarea mea pt reparatii…..acceptul de plata venise deja de 3 saptamani dar nimeni nu m-a anuntat.
    Am asteptat alte 3 saptamani piese de schimb pt un ford fiesta, un far, lampa….ceva pt spate pt ca masina fusese avariata in spate jos.
    Acum colega mea asteapta de 2 saptamani un parbriz tot pentru un ford fiesta…chiar asa mult sa dureze?
    Nu as recomanda.

    Răspunde
  • Nu recomand acest service.
    Singurul argument impotriva lor vi-l pot da prin a va indemna sa incercati o data.
    Va fi si ultima cu certitudine.

    Răspunde
  • @robert: parerile sunt impartite, eu unul sunt multumit. Mi-am schimbat inclusiv anvelopele la ei si urmeza sa imi schimb distributia, bine inteles tot la Tiriac Auto. Mi-am reparat masina pe CASCO, am facut reviziil si totul a fost ok.
    Am scris acest articol nu dupa prima experienta, am intrat in contact de mai multe ori.

    Răspunde
  • @Pustiu eu cred ca in locul tau scrie cineva de la Tiriac Auto.
    Cate revizii ai facut tu la masina asta in 6 luni???
    Ai verificat daca piesele schimbate sunt originale? Sau macar daca ti le-au schimbat si nu ai doar filtrele curatate si uleiul doar completat?
    Ai fost tu acolo langa masina sa vezi exact ce se intampla? Din cate stiu eu nu te lasa langa masina. Te-ai intrebat vreodata de ce nu lasa clientul sa stea langa masina. Cred ca e usor de dedus fara sa iti spuna cineva.
    Ca sa fie profitul cat mai mare, tot mai multe service-uri folosesc piese ieftine si de calitate indoielnica, pe care clientul le plateste ca fiind originale, fara sa stie ca este pacalit. Cat o fi numele si renumele acestui service de mare, este totusi o afacere care trebuie sa genereze profit. Si ca sa nu intram in politici, te sfatuiesc sa iti verifici piesele care ti s-au pus pe masina.
    Eu mi-am reparat masina la ei si mecanica si casco si am luat-o cu doua culori si suruburi lipsa, ca sa nu mai spun ca imi lipsea benzina din rezervor si masina tragea dreapta dupa o simpla schimbare de placute de frana.
    Daca vrei adaug si faptul ca nu iti poti lua masina dupa reparatia pe asigurare pana nu plateste asiguratorul reparatia. Adica ti se retine masina impotriva vointei tale, pana se hotaraste asiguratorul sa iti plateasca dauna. Si tu mergi pe jos pentru ca Tiriac Auto nu vrea sa iti dea masina ta personala, si tu trebuie sa suni la asigurari sa te rogi de ei sa plateasca, uneori sa ii dai in judecata ca sa iti obtii masina ta. Nu crezi ca ceva e putin gresit aici?
    Daca vrei te poti convinge usor de tot ce ti-am spus mai sus.
    Si chiar te rog cand treci pe acolo sa le arati mesajul meu catre tine si toti cei care citesc articolul asta!

    Observa-le reactia si analizeaza felul in care li se adreseaza receptionerii clientilor, ce expresii ale fetei afiseaza cand le spui ceva care ii pune in dificultate sau ii deranjeaza, si in ultima instanta te trimit sa discuti cu directorul lor care iti va afisa cel mai josnic dispret pentru ca ii deranjezi activitatea cu o reclamatie marunta care oricum nu trece mai departe de peretii acelei cladiri, caz in care ar putea rezolva ceva si serviciile oferite clientilor ar avea o sansa de imbunatatire.

    Va multumesc pentru rabdarea acordata parcurgerii acestor randuri!

    Răspunde
  • Poti sa dai un share pentru ca poate un subiect de larg interes. Clientii merita sa fie preveniti

    Răspunde
  • @robert: Ca sa iti raspund treptat la intrebari. Pe blogul meu scriu doar eu si atat. Masina mea a fost in service de trei ori pana acum. De doua ori pentru revizii si o data pentru a schimba bara fata si spate pe CASCO. Cand s-a facut reparatia pe CASCO am lasat masina intr-o miercuri iar joi am fost sunat ca masina este reparata doar ca se asteapta acceptul de plata de la asigurator. Mi s-a explicat ca nu au ce face si ca astea sunt regulile, nu imi pot da masina pana nu da OK-ul asiguratorul. Am zis ca sa nu astept, am sunat eu la firma care ce a intermediat asigurarea mea sa vada cum se poate face ca sa se dea acceptul de plata cat mai repede. Dupa trei ore am fost sunat sa imi iau masina.
    La revizii, de cate ori am schimbat diferite piese, am primit si piesele schimbate. Le-au lasat frumos in dreapta soferului. Sa nu mai spun ca mi-am primit masina impecabila de fiecare data, curata, spalata.

    Poate sunt eu un norocos, in privinta mea au fost ok. Voi verifica si piesele schimbate sa vad daca sunt originale

    Răspunde
  • Si eu care credeam ca si-a facut Tiriac Auto blog…
    Daca tu esti multumit, e un lucru foarte bun. Dar ai fost prevenit…

    Răspunde
  • @robert: Multumesc petru informatii voi avea grija mai mare. Oricum in Constanta nu gasesti un service specializat mai serios de atat.

    Răspunde
    • Fraților ce sa va zic decât ca am lucrat acolo la mitubishi totul foarte ok din punctul meu de vedere mașinile sa făceau super bine și credeți știți cât de stresant plecam de la munca toate la noi erau urgente, clientul nu înțelege anumite aspecte,dar acum ce sa zic din ce în ce au început sa plece toți ori sasi caute de munca, pt ca sa stricat treaba, se dau bani mai putini și așa mai departe, o sa vina probabil inlocul celor vechi care au ridicat firma și siau dat toată silința sa fie bine, niște începători pârliți și problema e ca nimeni de acolo din conducere nu a făcut nimic sa oprească plecarea în masa a angajaților, păcat ca eram ca o familie și se muncea foarte mult! Acum cu siguranță calitatea va scade sau se va îmbunătăți nu știu ce sa zic depinde de oamenii care vin sai înlocuiască pe cei vechi dar problema e ca un om bun care știe meserie nu sta pe banii de cacat de la tiriac!!!!

  • Eu sunt multumit de ei . In trei ani , am avut masina de doua ori la reparat si vopsit iar anul trecut am primit masina la schimb pentru ca a durat mai mult reparatia . Poate nu lucreaza perfect dar isi fac treaba bine . Piesele care au fost schimbate la revizii , le-am primit intr-o punga impreuna cu ambaleajele celor noi si am fost intrebat daca doresc piese originale sau mai ieftine . Cand mi-au spus ca am o problema la caseta de directie si am cerut sa vad , am fost insotit in service . Chiar daca nu ai tot timpul acces in service , sunt niste monitoare unde poti urmari ce se intampla . Referitor la discutiile care nu trec de pereti , eu am fost sunat dupa fiecare vizita la ei si am raspuns la cateva intrebari prin care au verificat daca sunt multumit .
    In Romania daca cineva isi permite sa scrie ceva de bine , trebuie sa apara cel putin unu’ care sa arunce cu noroi si sa faca pe atotstiutorul . Daca era asa cum spui , se stricau toate masinile care au fost acolo si nu mai se ducea nimeni . Nu cred ca o firma asa mare , poate avea o politica prin care sa insele pe fata clientii .

    Răspunde
  • Si din punctul meu de vedere isi fac foarte bine treaba, de trei ani am masina si o tot repar la ei, dar nu am avut niciodata problema cu ea, in tot acest timp.

    Răspunde
  • O masina trebuie sa fie intretinuta pentru a o avea cati mai multi ani ….mai ales sa te transporte in siguranta.

    Răspunde
  • este doar in imaginatia ta ca tiriac e cel mai bun sau ca restu sunt praf si doar ala bun, total gresit

    Răspunde
    • Sunt deja mai bine de doi ani de cand fac revizii la ei si sunt multumit, am verificat preturile de cateva ori la anumite piese si am primit pret mai mic la ei fata de service-uri de cartier

  • Tiriac auto este numai numele restul facatura de servis numai montatori si demontatori am ajuns acasa cu suruburi lipsa si nestranse dar masina mea nu intra fara mine in servis cat erau ei de smecheri puteti sa-l intrebati pe unul cristi graniceru marele inginer care nu stia cate suruburi de golire avea cutia de viteze de la masina mea singurul care mai stia pe acolo cate ceva era dan electricianu dar eu stiam de manevrele lor de la alti sefi care au fost dati afara ca poate erau si buni si corecti si nu facea imparteala la final de lucrare vorbesc de servisul din bulevardul expozitiei-bucuresti.am luat o masina noua stoc si nu si-au onorat contractul la timp,comanda cu optiuni lipsa si iam facut si aici de exemplu ac-ul si cd-pleyerul daca le vroiai le comandai special asa spuneau ei dar masinile veneu de la fabrica cu asa ceva insa baietii destepti ce faceau le treceau la obtiuni tin minte ce ma mai ruga daca le vreau ca obtiune si le-am spus ca nu ma intereseaza desi stiam de echiparea masinii si mam pomenit cu ele pe masina si costau cam 2000 de euro si daca eram fraier imi lua banii dar de am fost mai destept decat ei.Problema este in 2015 ca un mecanic bun nu sta pe 1500 lei pe luna pleaca afara sa munceasca asa ca daca iti umbla un fraer dela ai puso de piese si tea facut.L-am itrebat pe unu de acolo de masina cate ceva desi eu stiu si tot timpul zicea ca daca am ceva sa o punem pe tester o pula din tester se pot dezactiva coponente de la motor si poti pleca cu ea fara sa mai functioneze la parametri normali si vi iar inapoi la baieti sa donezi si cam asa sta treaba cu acest servis care e fix ………

    Răspunde
  • Cred ca, cu cat te „pricepi” mai mult la masini cu atat stai mai departe de preturile din reprezentante…. e direct proportional. La fel ca si alesul masinilor noi vs sh.

    Răspunde

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *