E nevoie de două telefoane pentru a rezolva o problemă

RDSRDS m-a uimit mereu cu suportul tehnic pe care îl oferă. De fiecare dată când am avut probleme era nevoie de cel puţin două telefoane pentru ca problema mea să se rezolve. La RDS ai parte de cele mai ciudate probleme, probleme pe care la alţi furnizori de internet nu le întâlneşti. Cea mai recentă dar şi cea mai ciudată problemă a fost că nu îmi puteam accesa două site-uri de pe un server din străinătate din reţeaua RDS, dacă accesam site-urile de pe altă conexiune mergea perfect. După ce m-am uitat să nu am ip-uri blocate şi după ce mi-am intrebat furnizorul de hosting dacă nu cumva mi-a blocat o clasă de IP-uri am început să sun la RDS aici a început distracţia pe lângă faptul că au fost necesare patru telefoane să se rezolve problema şi am stat şi am spus problema mea la 7 operatori fiind direcţionat de la unul la altul pentru că erau atât de bine pregătiţi în cât nu înţelegeau de ce eu vreau să accesez acele site-uri, de ce sunt aşa importante. După ultimul telefon la care l-am întrebat pe unul cine l-a angajat şi cum pentru că nu avea nici o treabă cu ceea ce se întâmpla în jurul lui ca prin minune după zece minute problema a fost rezolvată şi am fost şi sunat să mi se spună că problema s-a rezolvată.

La RDS e ca la loto, trebuie să ai noroc să nu ai probleme în rest sunt destul de buni, internet de viteză destul de bună la preţuri destul de mici dar serviciul de relaţii cu clienţii îi strică.

2 Comentarii

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *