În companii oamenii fac diferența

Oamenii fac diferența într-o companie. În ultima perioadă am tot intrat în contact cu Vodafone pentru service, achiziție sau suport. N-am avut o experiență prea plăcută până acum cu Vodafone, timp de răspuns mare, oameni care nu știau să-mi ofere o soluție sau eram purtat de la un departament la altul.  Asta până acum când am avut o problemă cu telefonul și mi-am dat seama că problema este în rândul angajaților.

Am avut o problemă cu camera telefonului, un Samsung Note 4, pentru că era achiziționat de la Vodafone și era în garanție am decis să-l dau în service. Am mers la Vodafone din City Park Mall unde l-am predat pentru a fi reparat, totul a decurs destul de bine, telefonul a fost reparat pe garanție doar că la revenirea din service a apărut altă problemă. Telefonul a venit recodat, eu apelasem la Vodafone cu ceva timp în urmă pentru decodare. Puțin nervos că nu-mi pot folosi telefonul cer lămuriri. Cam aveau dreptate că nu aveau de unde să știe că eu îl folosesc în altă rețea. Doamna de la Vodafone din City Park îmi spune că va da un email prin care va cere un alt cod de decodare dar de primit îl va primi cel mai sigur a doua zi. Se vedea că încerca să rezolve problema mea cât mai repede posibil. Îmi spune că nu promite pentru că sunt foarte încărcați dar va încerca să mă sune să-mi comunice codul de deblocare.

A doua zi în jurul orei 17 trec eu pe la Vodafone din City Park pentru că tot aveam treabă prin zonă și întreb de problema mea. Doamna cu care am interacționat cu o zi în urmă nu era, rezolv problema cu o altă persoană și plec bucuros că pot să-mi folosesc telefonul.

În jurul orei 20 primesc telefon de la doamna cu care am interacționat în prima zi la Vodafone și începe să își ceară scuze că nu a putut să mă sune până la ora respectivă și să pregătesc ceva să notez codul de deblocare. Bucuros îi mulțumesc și îi spun că deja folosesc telefonul. Am apreciat foarte mult că și-a dat interesul pentru rezolvarea problemei.

O mică comparație, în paralel cu operațiunea înaintată de doamna respectivă am dat și eu un email către Vodafone, la două zile primesc email că emailul meu a fost înaintat departamentului abilitat și voi primi un răspuns în 15 zile lucrătoare. N-am primit răspuns nici acum.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *